wtorek, 16 marca 2010

Żyję. 

Dawno mnie nie było - w tym czasie zrobiłam tylko kartkę dla wychowawczyni i naszyjnik dla Jagody :)

Zdjęcia naszyjnika są u Jagody, więc narazie nie wstawię. 

Zdjęcia kartki jeszcze w aparacie ;P. Wolnym czasem zgram na komputer i wstawię :)

Tydzień temu miałam próbne egzaminy gimnazjalne. Z języka angielskiego miałam 48/50 punktów:D Szczerze móiąc nie wierzyłam, bo na wcześniejszym miałam 36 :D .

Z matematycnego trochę gorzej - wszystko za sprawą biologii, geografii i fizyki. Zadania z chemii były proste, a z matmy miałam wszystko dobrze :D(jak zwykle zresztą ;p)

Z polskiego dowiem się jutro wyników, ale myślę, że będzie dobrze. 

Teraz siedzę i dziubię bransoletkę z koralików, chociaż powinnam się uczyć i przeczytać 'Syzyfowe prace'. 

Hm. To chyba tyle. Wrócę za jakiś czas ;)

Wszystko zaczyna się układać, mam nadzieję, że moje sny się spełnią ^^

Czy ktoś jedzie na sonisphere festival ? ;>

1 komentarz:

  1. Jestem ciekawa tego naszyjnika Jagody :)

    No zdrowiej zdrowiej :*
    u mnie najgorsze jest to, że ja zawsze poniedziałki mam wolne, bo uczelnia wtorek-czwartek, a tu skandal bo muszę dziś jechać na te praktyki. ;[

    OdpowiedzUsuń