sobota, 27 marca 2010

Jestem

Stęskniłam się za Wami <3

Dzisiaj byłam na Alicji w krainie czarów <3

Bez wątpienia - Tim Burton to mistrz.

Przy okazji kupiłam drut 0,8 i 0,4 (0,3 nie było;/ ale 0,4 też się nada ;p) i jajka - bazy akrylowe(święconka będzie pięknie przystrojona :) )

Patrzyłam na sukienki na bal - znalazłam boską w H&M'ie, ale była 'trochę' przed kolano - a ma być minimum do kolana :| W New Yorkerze była taakaa śliczna *u* trochę pod pachami odstawała, ale muszę jeszcze jechać z mamą i jej pokazać :D

I jestem z siebie dumna - przeczytałam 'syzyfowe prace'. Teraz wzięłam się za 'Kwiat pustyni'. Wczoraj wieczorem zaczęłam - czytałam do 2 w nocy. Naprawdę, bardzo polecam!

Chyba koniec tego mojego ględzenia ;p Jak tylko stworze coś, to od razu dam znać (a napewno będzie to nie długo :D )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz