wtorek, 2 marca 2010

praca plastyczna ciag dalszy

pod koniec notki dodam reszte fot pracy, glownie zblizenia ;)

dziękuję za miłe komentarze (oj, przesłodzone ;P)

wczoraj zaczelam ciąć victorianę ze scrap.comu ale nie wiem co zrobic dalej ;/ 

albo wiem! XD

ale najpierw muszę odrobić niemiecki ;/ 

ha! i tata dzsiaj kupił mi kombinerki^^ do biżu. musze jesczez zamówić drut posrebrzany,. bigle itd i dopiero wtedy się rozkręcę ^^

nawet żyłka mi się skończyła ;C

dobra, teraz fotki^^

ćwiek od latarni morskiej pełi rolę vintage'owego pierścionka^^

pod kątem, żeby było trochę widać, że usta pokryłam magic'em-  aby uzyskać efekt błyszczyka ;D

wisiorek - rozbrojone koraliki z gazety (w których nie chodziłam a przecież *wszystko się zawsze kiedyś przydaje* ;) )

makijaż - flamaster, rzęsy - kredka akwarelowa 

duże zdjęcie całej pracy --> KLIK

(chyba już nigdy nie przywiążę się do żadnego zespołu :C)

EDIT

może ktoć dopomóc mi ze zmianą szablonu bloga? bo ja tego nie pojmuję -.-'

3 komentarze:

  1. Jeśli trzeba pomóc, to ja mogę :). Tylko tak najlepiej w weekend, bo na tygodniu krucho z czasem, testy itd. Moje gg: 4990898. Napisz co konkretnie chcesz zmienić :) Ja swoje tło pobierałam z takiej fajnej stronki ;P. A praca pomysłowa, siespodziewałam się, że są takie detale :)

    OdpowiedzUsuń