poniedziałek, 4 kwietnia 2011

kartka

oł jea, nareszcie, po tak długim czasie post z czymś, co zrobiłam, a nie, że niedługo napiszę :D
Oto kartka, na urodziny :)




Wiem, wiem, moje zdjęcia są masakryczne, na dodatek było ciemno, rozwalający się aparat, trzęsące się łapki i sztuczne oświetlenie - moje usprawiedliwienie ;)

Mam nadzieję, że chociaż trochę męska ta kartka wyszła (:P), bo wiem, że jeszcze muszę wiele rzeczy dopracować.

Trochę dziwnie się czuję, kiedy piszę i wiem że nikt tego nie czyta. No ale szczegół, mam nadzieję że zacznę się rozwijać, dbać o tego bloga i może kilku czytelników przybędzie, mam rację? :)

Ha, w ten łikend zaczął się tworzyć art journal, bardziej to będzie pamiętnik, ale elementy art journalowe będę wciskać, co to by tak 'artystycznie' było :D Trzymajcie za mnie kciuki, bo zawsze porzucałam pamiętniki po miesiącu-dwóch ;)

hm, rozpisałam się troszkę ;x ale to nic, muszę nadrabiać, prawda?
Dobranoc :)

2 komentarze: